A kép forrása: Formula
P1racenews AI automatikus összefoglalója:
A skála leglágyabb keveréke is túl kemény Monacóban – a megoldás a gumiszállító szerint a C6 lesz, amelyet a Ferrari a Paul Ricard-on már tesztelt is.
A Pirelli abroncsai kulcsfontosságúak voltak a 2024-es Monacói Nagydíjon, ahol a kerékcserék mellett a gumistratégiák is meghatározták a verseny alakulását.
A Pirelli három legpuhább keverékét vitte Monacóba, de ezek is tartósnak bizonyultak a lágy abroncsfogyasztású pályán.
A C6 abroncsot a Pirelli a gumik kímélésére alkalmas városi pályákhoz tervezi, mint amilyen Monaco vagy Szingapúr.
A Ferrari már tesztelte a C6 abroncsot, melyet a Pirelli korábban is fejlesztett.
A jövőbeni tervek szerint a Pirelli törekszik egy lágyabb C6 keverék bevezetésére az egyre több utcai pályán való versenyzés miatt.
A Pirelli célja az egy- és kétkiállásos stratégiák kombinálása a versenyeken.
Az új C6 abroncs kifejlesztése során a gyártó a gumik túlhevülése és kopása közötti megfelelő egyensúlyt keresi.